האזור למעלה לדסקטופ, למטה למובייל
ראשית, מנהלי/ת התסריט הם/ן נציגי העורכים/ות על הסט – הם/ן רושמים תיעוד מקיף ומעמיק של כל מה שמצטלם ומועבר לחדר עריכה, כל יום.
כאשר העורכים/ות מתיישבים לעבוד, אותו תיעוד מאפשר להם/ן לדעת מה היה באותו יום – מה עבד ולא עבד, תקלות טכניות, טייקים מועדפים של הבמאי/ת – למה לשים לב.
זוהי אינפורמציה חשובה ואקוטית שחוסכת אחר כך אינספור שעות בפוסט.
שנית, מנהלי/ות תסריט אחראים/ות על הקונטניוטי (המשכיות) של הסרט או הסדרה.
מהנראות החיצונית של הדמויות – לבוש, איפור, שיער ופרופס, ועד לתהליך הדרמטי והסיפורי של כל דמות – איפה אנחנו נמצאים בציר הסיפורי ובאיזה מצד דרמטי נמצאת כל דמות.
דבר אחרון והכי חשוב ומעניין בתפקיד הזה – הוא להיות עוד זוג עיניים עבור הבמאי/ת. העבודה בין מנהלי/ות תסריט ובמאי/ת הם מאוד קרובים, לא רק שהם יושבים יחד וחולקים את המוניטור כל יום במשך 12 שעות, אבל מוודאים שכל מה נכתב בתסריט אכן מצטלם.
למנהלי/ות התסריט יש היכרות מעמיקה של התסריט והסיפור של הסרט או הסדרה, וביכולתם לשים לב לחוסר דיוקים ועקביות שיכולים להיווצר במהלך הצילומים.
ככל שישנו יותר אמון בין במאי/ת למנהל/ת תסריט, ככה יש יותר פוטנציאל לשיתוף פעולה יצירתי.
מנהלי/ות התסריט הם אלו שהצוות יפנו אליהם בשאלות בכל הנוגע לתסריט עצמו, לתוכן, לפרטים הקטנים, להמשכיות, לעלילה וכו' כי הם אלו ששולטים/ות בו בצורה הכי מעמיקה.
לכל מי שמעוניינים/ות בתפקיד שמרכז בתוכו את כל האספקטים של עשייה קולנועית – צילום, עריכה, בימוי ונראות ויזואלית, ושיש לו/ה את היכולת לעבוד בריכוז ותשומת לב לפרטים הקטנים (והגדולים) – ניהול תסריט הוא בשבילו/ה!
במפגשים נלמד את כל מה שצריך לדעת על העבודה בתאוריה ובפרקטיקה.
נלמד על המשימות של מנהל/ת התסריט בפרה פרודקשן ובצילומים מהיסוד ועד הפרטים הקטנים, שיטות עבודה הנכונות לעבודת הכנה יעילה, עבודת ההכנה מול המחלקות האחרות בפרה פרודקשן, טפסי העבודה שאותם נכין מראש ואיך עובדים איתם בצורה נכונה בהכנות ועל הסט,
מערכת היחסים בין מנהל/ת התסריט לבמאי/ת ולשאר הצוות על הסט ועוד.
כותבת, מתרגמת מנהלת ועורכת תסריט. שלי עובדת עם חברות ההפקה המובילות בתחום הקולנוע והטלוויזיה, עם ניסיון עשיר בהפקות ישראליות וקו-פרודוקציות בינלאומיות. היא בוגרת תואר ראשון ושני מהניו סקול בניו יורק.
בין הפרויקטים בהם השתתפה:
2020 – נעלמים 4 (ADD) – בימוי: יריב הורביץ
2019 – סאבלט (לייטסטרים) – בימוי: איתן פוקס
2018 – אוטונומיות (אולפני הרצליה, HOT) – בימוי: יונתן אינדורסקי (ישראל/אוקראינה)
2017 – שרוכים (טרנספקס הפקות) – בימוי: ינקול גולדווסר
ועוד ועוד…
אתר 505 משתמש בדפדפן שלך כדי להציג חלקים מסוימים ותיבות דו-שיח. רוב הדפדפנים המודרניים יספיקו. אם אתה רואה תוצאות לא עקביות או התנהגות בלתי צפויה, עדכן לאחד הדפדפנים המודרניים הבאים:
כדי לבדוק איזה דפדפן יש לך, או כדי להוריד דפדפן אחר, ראה https://whatsmybrowser.org/
העלאת תמונות לגלריה
תמונות נוספות שתוכלו להעלות לאתר ויופיעו בגלריית התמונות בעמוד שלכם/ן באתר.
תוכלו להעלות כמה תמונות שתרצו , ללא הגבלה בכמות או במשקל, אך שוב, קחו בחשבון שככל שהתמונות יהיו יותר כבדות, יקח להן יותר זמן לעלות לאתר. אז התאזרו בסבלנות (:
יש להעלות קבצים מסוג: , JPG, PNG, GIF, JPEG בלבד
מתחת לתמונה יש לכם/ן אפשרות להוסיף תיאור קצר.
*תמונת הפרופיל-
תמונת פנים שבה רואים אתכם בבירור. התמונה צריכה להיות עדכנית וכמה שיותר תואמת למראה שלכם במציאות.
התמונה תופיע בפרופיל שלכם באתר.
התמונה צריכה להיות ביחס של 150X150
יש להעלות קבצים מסוג: , JPG, PNG, GIF, JPEG בלבד
מתחת לתמונה יש אפשרות להוסיף תיאור קצר.
יש לכםן קטעי שירה, קריינות , משחק, או כל קטע אודיו אחר שתרצו להעלות? זה המקום!
יש להעלות קבצים מסוג: M4A, WAV, MP4, MP3 בלבד
במידה ויש לכם, ניתן ומומלץ להעלות לינקים לקטעי וידאו שלכם.
הלינקים (קישורים) צריכים להיות לקטעי וידאו ב- youtube או vimeo אפילו פייסבוק או גוגל דרייב.
יש להעתיק ולהדביק כאן את הכתובת של הסרטון עצמו ולא של האתר בו הוא מופיע… הכתובת שתעתיקו היא זו שמופיעה בחלון הכתובת בדפדפן כשאתם בעמוד של הסרטון או בהצגתה בקליק ימני על הסרטון.
בכל שאלה או בעיה בנושא, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ואנו נלווה אתכם בשמחה צעד צעד בהליך ההרשמה.
העלאת תמונות לגלריה
תמונות נוספות שתוכלו להעלות לאתר ויופיעו בגלריית התמונות בעמוד שלכם/ן באתר.
תוכלו להעלות כמה תמונות שתרצו , ללא הגבלה בכמות או במשקל, אך שוב, קחו בחשבון שככל שהתמונות יהיו יותר כבדות, יקח להן יותר זמן לעלות לאתר. אז התאזרו בסבלנות (:
יש להעלות קבצים מסוג: , JPG, PNG, GIF, JPEG בלבד
מתחת לתמונה יש לכם/ן אפשרות להוסיף תיאור קצר.